Rabu, 16 Mei 2018

PINKLADY BODY PERFECTION DIHASILKAN DARIPADA 💯% BAHAN HERBA SEMULAJADI BERKUALITI TINGGI.
.
ANTARA BAHAN-BAHAN YANG TERKANDUNG DALAM PINKLADY BODY PERFECTION IALAH.. ;
.
.
🔴 FENUGREEK : Kaya dengan asid amino, kalsium, asid lemak, folat, zat besi, magnesium, mangan, fosforus, potassium, selenium, zink dan vitamin B1, B2, B3 dan vitamin C. .
.
.
🔴 OAT GRASS : Lebih banyak kalsium berbanding susu lembu dan lebih zat besi dari bayam, juga kaya dengan Vitamin C lebih hebat dari buah oren. Turut mengandungi vitamin penting lain seperti B1, 2, 6 dan 12. .
.
.
🔴 FENNEL : sejenis herba berserat tinggi,
Kaya dengan sumber mineral seperti kalsium, potassium, mangan, selenium, zink dan magnesium. Juga kaya dengan vitamin C-B-A, anethole, dianethole dan photoanethole, dan pyhtoestrogens. Berfungsi menstimulasi pertumbuhan #payudara dan meningkatkan ASI ( air susu ibu ). .
.
.
🔴 PASIFIC WILD KELP : Sejenis rumpai laut dalam yang Kaya dengan sumber iodin, potassium, magnesium, kalsium dan besi yang berfungsi sebagai #antioksidan yang kuat juga mengandungi phytonutrients, asid amino, omega-3 fats dan juga fiber. .
.
.
🔴 ALEPPO OAK : Kaya dengan vitamin A dan C, mineral,protein, fiber, gllic acids, tannins, salah satu herba paling mujarab mencegah kanser serviks. .
.
.
🔴 MEXICAN WILD YAM : Herba ajaib yang mengandungi sejenis bahan bernama ' saponins' yang menyerupai dehydroepiandrosterone ( DHEA ) yang boleh ditukarkan kepada progesterone dan cortisone. Juga kaya dengan phytosterol ( beta sitosterol ), alkaloids dan tannins. .
.
.
🔴 PEURIRA MIRIFICA : Herba yang kaya dengan Zat aktif miroestrol dan deoxymiroestrol. Zat ini terbukti 3.000 kali lebih kuat sebagai estrogen bagi pembentukan payudara.




-0:51


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

FORMULA NIKOFREE

FORMULA TERKINI - RAHSIA BAGAIMANA DENGAN MAKAN GULA-GULA INI MAMPU MENAMBAHBAIK P...